बाहिर को विज्ञापन



एक सामान्य विज्ञापनदाता को बाहिरी विज्ञापन विचार को योग्य छ। बाहिरी विज्ञापनलाई विज्ञापनको सबैभन्दा पुरानो रूप मानिन्छ। 19 औं शताब्दीको अन्तमा काठको बोर्डहरूमा बिलहरू पोस्ट गर्दा बिलबोर्ड शब्दको जन्म भयो। आज, बाहिरी विज्ञापनले बिलबोर्डहरू मात्र होइन तर सार्वजनिक यातायातमा कार कार्डहरू, एयरपोर्टहरूमा प्रदर्शनहरू, स्की क्षेत्रहरू, र खेलकुद क्षेत्रहरू र अन्यहरू बीचमा इन-स्टोर प्रदर्शनहरू समावेश गर्दछ।

यस परिदृश्यलाई विचार गर्नुहोस्: तपाईं अफिस जाँदै हुनुहुन्थ्यो र बिहानको कागज नहेर्दै तपाईंले आफ्नो मनपर्ने बुटीक छिमेकमा खोल्दैछ भनेर थाहा पाउनुभयो। वा तपाईं कामबाट घर जाँदै हुनुहुन्थ्यो जब तपाईंले पत्ता लगाउनुभयो कि तपाईंले काम गर्न मनपर्ने एउटा ठूलो कम्पनीले काममा राखेको छ - र यो तपाईंलाई आफ्नै रेडियो अन नगरी पनि थाहा थियो। यी सबै कसरी भए ? बाहिरी विज्ञापन मार्फत।

बाहिरी विज्ञापन धेरै शक्तिशाली र प्रभावकारी छ। यसमा छिटो र सही रूपमा उपभोक्ताहरूलाई लक्षित गर्ने क्षमता छ। त्यस्तै गरी, यसले एक बलियो दृश्य छाप सिर्जना गर्न सक्छ जसले निरन्तरता र नाम पहिचानलाई बलियो बनाउँछ, तपाईंको समग्र मार्केटिङ अभियानलाई अझ प्रभावकारी बनाउँछ। अध्ययनहरूका अनुसार धेरै र अधिक उपभोक्ताहरू गाडी चलाएर वा कारमा चढेर र सहरहरूमा हिंड्ने भन्दा बढी समय बिताइरहेका छन्। यसको मतलब यो हो कि ग्राहकहरु पहिले भन्दा धेरै बाहिरी विज्ञापनहरु को लागी उजागर भएको छ। तसर्थ, बाहिरी विज्ञापनको प्रयोगले धेरै ग्राहकहरूलाई आकर्षित गर्ने तपाईंको मौकालाई उल्लेखनीय रूपमा बढाउन सक्छ।

बाहिरी विज्ञापनको डिजाइन र सिर्जना गर्नु भनेको दृश्य कथा कथन सिर्जना गर्नु जस्तै हो। कुनै विचारको अभिव्यक्तिले दर्शकहरूलाई शब्दहरूद्वारा आश्चर्यचकित गर्न वा चित्रहरूद्वारा उत्तेजित गर्न सक्छ। हास्य बाहिरी विज्ञापन को लागी एक शक्तिशाली डिजाइन विकल्प हो। बाहिरी विज्ञापनको चरित्रलाई स्पष्ट सन्देश, बलियो ब्रान्ड पहिचान र द्रुत प्रभाव चाहिन्छ। बाहिरी विज्ञापनले अन्य मिडियासँग धेरै सञ्चार विशेषताहरू साझा गर्दछ, तर यो फरक हो जसले वास्तवमा विज्ञापनको लागि प्रभावकारी डिजाइन तत्वहरू के हुनेछ भनेर निर्धारण गर्दछ।

त्यसोभए बाहिरी विज्ञापनले के गर्न सक्छ जुन परम्परागत विज्ञापनले गर्न सक्दैन? क्षेत्रीय वा राष्ट्रिय प्रदर्शनमा आउँदा बाहिरी विज्ञापनको राम्रो फाइदा हुन्छ। र बाहिरी विज्ञापनले प्रसारण वा प्रिन्ट मार्फत पठाइने प्राथमिक सन्देशलाई बलियो बनाउन सक्छ। थप रूपमा, बाहिरी विज्ञापनलाई कम सक्रिय प्रशोधन चाहिन्छ किनभने उपभोक्ताहरूले यसको सन्देशहरू प्राप्त गर्छन् जब तिनीहरू दिमागको निष्क्रिय अवस्थामा हुन्छन्। अक्सर, बाहिरी सन्देशहरू प्रस्तुत गर्दा यात्रुहरू तिनीहरूको सवारीसाधनमा निष्क्रिय बस्छन् ताकि तिनीहरूको मुड उत्तेजित हुन्छ। यो विज्ञापनदाताहरूका लागि राम्रो अवसर हो किनभने यात्रुहरू अन्य रचनात्मक उत्तेजनाबाट वञ्चित हुँदा राम्रोसँग प्रस्तुत बाहिरी डिजाइनहरूले ध्यान खिच्नेछ।

तसर्थ, दिमागमा राख्नुहोस् कि प्रभावशाली विज्ञापन कुनै पनि ब्रान्डको दीर्घकालीन सफलताको लागि आवश्यक छ, किनकि विज्ञापनले राम्रो काम गर्दछ जब एक व्यक्तिगत उपभोक्ताले उनीहरूको लागि उत्पादन वा सेवा राम्रो छनौट हो भनेर जान्दछन्।

टिप्पणियाँ

इस ब्लॉग से लोकप्रिय पोस्ट

सप्तकोशीको बाँध फुट्यो, ४ हजार घर परिवार उच्च जोखिममा

समय र पैसा बचत गर्नुहोस् घरमा काम गर्नुहोस्

2022 मा नेपालबाट UK मौसमी कार्य भिसाको लागि कसरी आवेदन दिने?